Jumaat, 26 November 2010

DEBARAN 21 NOVEMBER 2010 (AHAD)

Aku bersyukur sgt2...sbb saat yg aku nnt kan saat itu telah tiba...hehe terasa plak debaran yg kuat sekali yg penah aku alami waktu tue...urmm..hari ahad 21/11/2010...adalah tarikh yg paling aku ingati..ialah tarikh majlis pertunangan ku dengan kekasih pilihan ku...

Perasaan teruja, gementar, takut pun ade masa tue...ye la kan...waktu tue kan aku jd watak utama dlm majlis ku ini...haha

Tunggu punya tunggu..tibalah rombongan dari pihak lelaki menerjah rumah ku...dan bermula la sesi perbincangan bermula antara kedua2 belah pihak...

DUPDAPDUPDAP.......
kedengaran bunyi jantungku...laju betul...huhu..
saat itu aku menunggu di bilik menanti utk dipanggil keluar...semasa menunggu,wak aku memanggil aku keluar untuk bertemu dengan kuarga pihak lelaki diruang tempat perbincangan sebentar td...

Aku bersalaman dengan mereka n duduk dihadapan bakal mertua ku...hati aku terasa berdebar2...tp aku relaks je...ececeh..haha...

Slps tue sesi menyarungkan cincin pun bermula..setelah selesai kuarga pihakku menjemput utk menjamu selera di ruang makan..

selepas selesai kesemuanya mereka pun pulang...n aku rasa lega yg teramat sgt sbb majlis ku ini diakhiri dengan baik n selamat...Alhamdulillah...
(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan